F Természetes módszer, ami lemarja a hasi zsírt és eltünteti a striákat! - NagyFogyások

Természetes módszer, ami lemarja a hasi zsírt és eltünteti a striákat!



Erdélyi Mónika őszinte vallomása arról, hogyan sikerült megtennie az első lépést a fogyás útján:

"A kipróbált diéták sora, tablettaszedés, sportklub és személyes edző után önerőtlenül leengedtem kezeimet, nem volt kedvem semmit csinálni. De egyszer csak szerencsés véletlenszerűséggel egy egyedülálló termékre bukkantam, a Livesre, és miután egyre többet tudtam meg a kedvező hatásáról, úgy döntöttem, hogy mellette maradok. Igaz ezelőtt hallottam, hogy Erdélyi Mónika, Cseke Katinka, Gombos Edina, Gáspár Győző és még sokan mások fogytak a folyadék segítségével, de mindezek ellenére szkeptikusan viszonyultam hozzá, nem bíztam a sikerben. 

De más választásom nem volt, fogynom pedig sürgősen kellett!"


Jelentek-e meg striák a fogyás után?
Nem, a folyadék fogyasztása után a bőrön nem jelentek meg striák! A fölösleges súly fokozatosan tűnik el, és ez a fokozatosság nem károsítja a szervezetet.

A bőr nem lett pöttyhedt? Hogyan lett ilyen feszes?
A bőr ideálisan nyeri vissza rugalmasságát! Sem nálam, sem az ismerőseimnél ezzel kapcsolatosan semmilyen probléma nem merült fel.

Narancsbőr és minden ami ezzel kapcsolatos! Még egyszer megismétlem, semmilyen narancsbőr, sem hozzá hasonló probléma nem lesz!

Mi van az étkezéssel? Milyen diétát kell betartani?
Én ellenzem a diétákat - fölöslegesek, egyszerűen nem kell megfeledkezni a folyadék rendszeres fogyasztásáról.

Az igaz, hogy este 6 után nem lehet enni?
Ez egy mítosz! A megszokott módon lehet étkezni, és persze, ahogy sikerül! Természetesen egészségünk érdekében étkezzünk gyakrabban és kis adagokban!