F Ezzel a módszerrel fogynak le olyan drasztikusan a magyar celebek! | RTL Klub - NagyFogyások

Ezzel a módszerrel fogynak le olyan drasztikusan a magyar celebek! | RTL Klub

Tolvai Renáta és Tóth Vera után Cseke Katinka is ugyanazzal az egyszerű módszerrel fogyott le. Riporterünknek elárulták, hogy hogyan sikerült megszabadulni fejenként 40-60kg-tól néhány hónap alatt.



Idézet a műsorból: (Teljes cikk itt érhető el!)

"Természetesen különféle marketing fogások miatt eddig nem publikálták a valóságot közszereplőink, de most Dr. Tóth műsorában fény derült mindenre. Dr Tóth weboldalát és a hölgyek tapasztalatait ide kattintva érhetitek el!

"Minden lány arról álmodik, hogy bármit megehessen és közben gyönyörű teste maradjon. És mi mindannyian szerencsések vagyunk, mert a 21. században élő embereknek ez már lehetséges. De ezelőtt... Minden lehetséges diétát kipróbáltam: Csak almát és joghurtot ettem, ráálltam a híres Dukan diétára, csak zöldségeket fogyasztottam, hogy megpróbáljam kiszűrni a szénhidrátokat az életemből. De semmilyen jelentős változást nem vettem észre.

Amint elkezdtem a szokásos módon enni, visszaszedtem az eltűnt súlyt... és még annál is többet. Nagyon kifárasztottak ezek a diéták, a végeredmény az volt, hogy elvesztettem az irányítást magam felett, mindent megettem, ami csak a szemem elé került. Úgy néztem ki, mint egy szellem, a körmeim és a hajam borzasztóan festett, a szemeim karikások voltak. Fájt a fejem és állandóan fáradt voltam (pedig nem csináltam semmit!).

Végső elkeseredésemben és szívfájdalmamban, elmentem beszélni a dietetikusommal. Azt tanácsolta, hogy próbáljak ki egy vadonatúj étrend-kiegészítőt, a Garcinia-Arany . A szakemberem összes többi ügyfele több, mint 36 kilót fogytak le egyenként. Szó szerint ez volt az utolsó esélyem!

Minden részletet megbeszéltem Júliával (a dietetikusommal), meggyőzött róla, hogy a termék teljesen ártalmatlan az egészségre, továbbá, mellékhatásoktól mentes. Adtam neki egy lehetőséget."

Tóth Vera fogyása:


Cseke Katinka fogyása:


Tolvai Renáta fogyása:



"A cukros és lisztes termékeket teljesen kizártam az életemből. Helyette sok zöldséget, tojást és húst fogyasztok, főként csirkemellet és halat. Továbbá az egyik amerikai ismerősöm ajánlott egy étvágy-és súlycsökkentő, ami hihetetlenül megkönnyítette a diéta minden egyes napját." Erről a növényről itt tudhatsz meg többet.